sunnuntai 1. joulukuuta 2013

A New Beginning

Moikka!

Ihan ensiksi anteeksipyyntö yhtäkkisestä "katoamisestani". Kun kauan sitten perustin blogini, lupasin itselleni, etten ikinä jätä blogiani pitkäksi aikaa tauolle ilmoittamatta siitä lukijoilleni - näköjään milloinkaan ei pidä sanoa "ei koskaan". Huh, tuntuupa oudolta kirjoitella tänne näin pitkän tauon jälkeen.

Tää syksy on kulunut ihan mieletöntä vauhtia, enkä ole edes tajunnut, miten pitkän aikaa oon ollut kirjoittelematta. Oon tässä kuitenkin jo jonkin aikaa harkinnut aloittavani postaamaan uudelleen, ja nyt se tuntuu ajankohtaiselta. Ehkä muistatte, että jo kesällä pohdin uuden blogin perustamista kaikkien kuvaongelmien ym. vuoksi. Tän pitkän postaustauon jälkeen mun mielestäni onkin jotenkin luontevaa aloittaa ihan puhtaalta pöydältä - kaipaan postaamista, mutta en koe enää osaavani kirjoitella Rhapsody in Me -blogiin.

Tästä lähtien mun kirjoituksiani ja kuulumisiani voi lukea täältä:

http://emmysbyainoemilia.blogspot.fi/



Kiitos ihan mielettömästi kaikille Teille, jotka olette jaksaneet lukea mun postauksiani ja lähettää ihania kommentteja - toivottavasti tavataan uudessa osoitteessa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti